כנפי יונה - חברת הסעות בירושלים
..
19/04/2021

טיפים ובטיחות באוטובוסים

נסיעות באוטובוס עבור ילדינו יכולות להוות גורם לחץ גדול מאד בעבורנו, ההורים. לכן, גיבשנו מספר טיפים ובטיחות באוטובוס שיאפשרו לכם לחוש רגועים הרבה יותר, ולשלוח את ילדיכם בבטחה וברוגע.

מספר עצות להורים

אם מדובר בנסיעה לפני תחילת שנת הלימודים, מומלץ בחום להצטרף לילדים ולנסוע עימם מספר פעמים במסלול הנסיעה לבית הספר. באופן זה, הילדים ילמדו את הדרך, באיזו תחנה הם צריכים לעלות, ובאיזו תחנה עליהם לרדת. באופן זה, הילדים יכירו את הדרך וירגישו יותר בטחון במהלך הנסיעה.
במהלך הנסיעה, בדקו ביחד איתם את זמן ההליכה מהבית לתחנה, ואת זמני הגעת האוטובוס, כדי שילדכם יכירו את משך הזמן המוערך הלוקח לנסיעה כולל ההליכה, ויחושו יותר בטוחים. 

מספר עצות לילדים

ישנם מספר טיפים שמומלץ ללמד את ילדכם, על מנת שהנסיעה תהיה כמה שיותר בטוחה, רגועה ונינוחה. ראשית, למדו אותם להגיע כמה דקות לפני הגעת האוטובוס לתחנה, על מנת למנוע לחץ ואיחורים.
ציידו את הילדים בכרטיסייה, אולם תנו להם גם כסף קטן, למקרה שהכרטיסייה תאבד. הסבירו להם שאת הכרטיסייה ישמרו במקום קבוע בתוך התיק, כדי למנוע את אובדנה, וירשמו עליה את שמם, כיתה ושם בית הספר.
על מנת להקפיד על בטיחות מירבית, יש להסביר לילד שעליו להימנע מדחיפות, ולעלות לאוטובוס בזהירות ולאט, על מנת למנוע נפילות. כך גם כאשר הוא יורד מהאוטובוס.
טיפ חשוב לבטיחות הוא להשתדל למצוא מקום ישיבה ולא לעמוד. באופן זה ימנע מצב של נפילות מיותרות במהלך הנסיעה. 

בטיחות באוטובוסים

מעבר לכל הכתוב לעיל, כלל חשוב במיוחד הינו לחגור חגורות בטיחות. חברות האוטובוסים משדרגות את האוטובוסים כל הזמן, ולאחרונה החלו להכניס חגורות בטיחות לאוטובוסים. חשוב להיחגר במהלך הנסיעה, וכך אם הנהג מבצע סיבוב חד או נאלץ לבצע עצירה פתאומית – ילדכם יהיה בטוח ולא יעוף קדימה. חגורות הבטיחות הינן אחד הכלים החשובים ביותר לשמירה על בטיחותכם ובטיחות ילדיכם.
טיפ חשוב נוסף במדינתנו הוא לשים לב לחפץ חשוד. כל חפץ שנותר ללא בעליו – יש לדווח באופן מיידי לנהג, על מנת שיוכל להזמין חבלנים של המשטרה במידת הצורך.

עוד מאמרים

מה חשוב לדעת על תיירות ישראלית

20/02/2021

הסעות במיניבוס

12/01/2021

יתרונות נסיעה באוטובוסים

11/07/2022

מה שחשוב כשמזמינים אוטובוסים

22/04/2022

איך להפוך את הנסיעה לנעימה

10/06/2021

רוצים לנסוע איתנו?

מלאו עכשיו את הפרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

חברת הסעות כנפי יונה

להצעת מחיר השאירו פרטים

חברת הסעות כנפי יונה

עד 20% הנחה לשרותי ההסעות