כנפי יונה - חברת הסעות בירושלים

הסעות לטיולים בירושלים היפה

אם גם אתם מתכננים בקרוב יום טיול בירושלים היפה שלנו, וזה לא משנה אם מדובר בטיול משפחתי של מעט משתתפים או בטיול שנתי של 100 תלמידים, שירותי הסעות לטיולים בירושלים הם משהו שכדאי לכם להכיר. כפי שתראו מיד היתרונות הרבים של שירותי הסעות בירושלים הם הרבה מעבר לתחבורה, מדובר בניידות עם נהגים מקצועיים וברכבים יוקרתיים ובטוחים – כך שצפויה לכם חווית טיול ייחודית ובלתי נשכחת. את כל הדברים האלה תמצאו בשירות ההסעות הוותיק והאיכותי של חברת כנפי יונה. זה הזמן להכיר את השירות של כנפי יונה ולהתחיל לתכנן את הטיול שלכם בבירה איתנו. תבלו!

הסעות לטיולים בירושלים זה כנפי יונה

כנפי יונה היא חברת הסעות ותיקה, המובילה בגאווה את ענף ההיסעים בישראל זה שנים רבות. השירותים שתקבלו מהחברה כוללים כמובן כלי רכב בטיחותיים וחדישים ונהגים סבלניים, מיומנים ומנוסים, וגם צוות משרד הפועל סביב השעון. החברה חרטה על דגלה ערכים של בטיחות, שירות ומקצועיות ושמה דגש חשוב על החוויה של הנוסעים שמגיעים לעיר הקדוש. תוכלו לבחור בסוגי טיולים שונים בכלי רכב בהתאמה אישית, אפשרויות לטיולים הכוללים לינה או טיולים לקבוצות, למוסדות חינוך, ליחידות צה״ל וכן הלאה. נוסף לכל אלה תוכלו להגיע איתנו לכל נקודה בעיר ובסביבה ונשמח להיות איתכם גם בטיולים מחוצה לה.

סוגי הסעות לטיולים בירושלים

הנהגים של חברת כנפי יונה הם ירושלמים או תושבי הסביבה המכירים את האזור כמו את כף ידם. תוכלו להגיע לכל הנקודות המתוירות בעיר כמו הכותל (אפשרות נפלאה לטיולי בר מצווה ולחגים), הר הרצל, מוזיאון יד ושם, העיר העתיקה, מגדל דוד, שוק מחנה יהודה, שכונת נחלאות ועוד. נוסף למקומות האלה, הנהגים שלנו ישמחו להכיר לכם עוד נקודות מעניינות ופחות מוכרות כמו מסעדות טובות, שכונות קסומות, מקומות לבילוי או מרכזי ידע. כמובן שאם אתם מעוניינים לצאת מחוץ לעיר, הנהגים מכירים גם את כל המקומות המעניינים והיפים ביותר בפאתי ירושלים וזוהי ההזדמנות נפלאה להכיר את העיר הכי מקרוב שיש. השירותים של כנפי יונה מתאימים לכל סיטואציה ואפשר להתאים בקלות את כמות כלי הרכב ואת סוגו שכך שיתאים לסוג הטיול – טיולים משפחתיים, טיולי קבוצות, הסעות לחיילים ולתלמידי בית ספר, טיולים ותיירים ובעצם לכל מצב.

אין זה סוד שקשה להתנייד בתוך העיר ירושלים. העיר צפופה מאוד, חלקים רבים ממנה בנויים בצורה מיושנת ונדרשת מיומנות רבה כדי לנווט בה בהצלחה. מי שיבחר לטייל ללא שירותי הסעות בירושלים עלול להסתבך, להיתקע בפקקים או לא להספיק להגיע לכל נקודות המתוכננות בטיול. השירות המקצועי של כנפי יונה יאפשר לכם לטייל בראש שקט מבלי לדאוג למצב התנועה, לחנייה, לדלק או לתקינות הרכב. פשוט מטיילים ונהנים עם הליווי של הנהגים המקצועיים והמקומיים שלנו שייקחו אתכם במהירות ובבטחה ממקום למקום.

שאלות תשובות

ישנם סוגי הסעות שונים בירושלים ואפשר להתאים אותם לאופי הטיול ולכמות המטיילים. אפשר למצוא טיולים באוטובוסים לקבוצות קטנות, טיולי משפחתיים בהרכב מצומצם במיניבוסים או שילוב של כמה כלי רכב. נוסף לאלה ישנן הסעות לאירועי בר מצווה, הסעות טיולים, הסעות לבתי ספר ולחיילים, שירותי הסעות קבועות וכן הסעות ברכבי יוקרה לאירועים מיוחדים.

אם מדובר בטיול של יום אחד, כדאי להגיע לכל המקומות המרכזיים והחשובים של העיר – העיר העתיקה והכותל, הר הרצל וכן הלאה. כמובן שככל שיש יותר זמן לטייל, אפשר להעמיק ולהכיר מקומות נוספים בעיר. מומלץ לבקר באחד המוזיאונים המעניינים שיש בעיר, להכיר את שוק מחנה יהודה התוסס, לבקר בשכונות היפות כמו עין כרם הקסומה וכל זה כמובן על קצה המזלג. אם אפשר שווה להתרשם גם מהאזורים עוצרי הנשימה שבאפתי העיר והיערות המוריקים. כמובן שבעזרת חברת הסעות מקצועית תוכלו להגיע למקומות היפים ביותר בעיר ולהספיק כמה שאפשר בזמן שיש לכם.

הסעות לטיולים בירושלים נפוצות במיוחד בקרב תלמידי בית ספר, מוסדות חינוך באופן כללי ויחידות צבאיות. הרכבים כאלו מזמינים את השירות כדי ללמוד על ההיסטוריה של עם ישראל מקרוב ולהתחבר לסיפור של העם היהודי, אבל זוהי כמובן רק רשימה חלקית. נראה שכולם רוצים לטייל בעיר ולראות אותה – חילונים ודתיים, יהודים ובני דתות אחרות, תיירים, משפחות שלמות שמחפשות בילוי ועוד.

הדבר החשוב ביותר שכדאי לשים לב אליו הוא נושא הבטיחות. חשוב לבחור בחברה שמחזיקה בכלי רכב חדישים ואיכותיים ומקפידה על תחזוקה שוטפת שלהם. חשוב גם לשים לב לנהגים ולוודא כי מדובר בנהגים מוסמכים ומקצועיים בעלי יחסי אנוש טובים ואם אפשר אז גם כאלה שמכירים את העיר היכרות רבת שנים. חשוב מאוד גם לבדוק את נושא הביטוח ולוודא שאתם מכוסים על כל צרה שלא תבוא.

היתרונות של חברת הסעות כנפי יונה להסעות טיולים בירושלים

היתרונות של חברת כנפי יונה הם בדיוק היתרונות שאתם מחפשים בחברת הסעות. מדובר בחברת הסעות ותיקה ומנוסה המעסיקה מאז ומתמיד את הנהגים הטובים ביותר בישראל. היא מקפידה להתחדש בכלי רכב בטיחותיים, מתקדמים ונוחים למדי ומציעה למבקרים את כל אפשרויות הטיול וההסעות. לרשות החברה עומד משרד שזמין סביב השעון ומטפל בפניות הלקוחות, בין אם לפני הזמנת השירות ובין אם במהלכו. היא עובדת על פי תקני הבטיחות המחמירים ביותר ומעסיקה קצין בטיחות שמוודא שהם אכן מיושמים. כנפי יונה תאפשר לכם טיול נעים, שקט ומהנה בירושלים הבירה כשאתם יכולים להיות בטוחים שאתם בידיים הכי טובות שיש.

לסיכום

לא משנה באיזה הרכב אתם מגיעים לעיר – אם אתם משפחה של חמישה אנשים או שכבה של שישים תלמידים – שירותי חברת הסעות הם הפתרון האידיאלי בשבילכם. שירות ההסעות המקצועי של חברת כנפי יונה יאפשר לכם טיול בעיר בנחת, הגעה מהירה מנקודה לנקודה, היכרות עם כל האזורים היפים ביותר בעיר ובעיקר שקט נפשי. אז בפעם הבאה שאתם מתכננים ביקור בעיר, אל תהססו ופנו אל צוות המומחים של כנפי יונה שיהפכו אותו לטיול בלתי נשכח!

רוצים לנסוע איתנו?

מלאו עכשיו את הפרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

חברת הסעות כנפי יונה

להצעת מחיר השאירו פרטים

חברת הסעות כנפי יונה

עד 20% הנחה לשרותי ההסעות