כנפי יונה - חברת הסעות בירושלים

טיולים בארץ הם לא נחלתן של קבוצות גדולות בלבד, ומדי פעם גם קבוצות של 15 אנשים או פחות מעוניינות לתור את הארץ בכלל ואת ירושלים בפרט. התחבורה הציבורית בארץ אינה נוחה במיוחד, אך הזמנת אוטובוס לטיול נראית מיותרת משום שהקבוצה לא גדולה מדי כדי להצריך כלי רכב גדול. לשם כך תוכלו להשכיר מיניבוס לצורכי ההסעות שלכם בירושלים – בואו לקרוא את כל הפרטים על השירות הזה של חברת כנפי יונה.

הכול על אודות הסעות מיניבוסים בירושלים

ירושלים ידועה ברחובותיה הצרים והצפופים, נוסף על עומס התנועה הקיים בכמה אזורים שלה בכל יום. אם אתם מתכננים בטיול שלכם הגעה למקומות הידועים בבעייתיות שלהם מבחינת תנועה, ובפרט תנועה של אוטובוסים באזור – למשל הכותל או העיר העתיקה, עיר דוד ועוד, כדאי שתשקלו השכרה של מיניבוס לצורכי הסעות בירושלים, שיביא אתכם בבטחה ובמהירות אל היעד וימנע מכם את ההתעסקות בנהיגה.

הסעות תלמידים בירושלים עם מיניבוסים

אם יש לכם כמות לא גדולה של תלמידים ואתם צריכים הסעה, השירות של כנפי יונה מתאים בדיוק בשבילכם – בין אם מדובר בקבוצת ספורט שצריכה לנסוע לאימון או חוג קטן היוצא לסיור בשטח, המיניבוסים שלנו עומדים לשירותכם לנסיעה נעימה ובטוחה. כמובן, אנחנו מסיעים גם קבוצות מירושלים החוצה וגם קבוצות מחוץ לירושלים המעוניינות לבקר בה.

אירועי חברה ואתרים קדושים לטיולים בירושלים

אם אתם מעוניינים להסיע את עובדיכם לאירועי חברה בירושלים, או שאתם מתכננים ביקור באתרים הקדושים והפופולריים של ירושלים כמו הכותל והמנהרות, בית הכנסת הגדול, מגדל דוד, יד ושם ועוד, השכרת מיניבוסים היא אפשרות טובה לוודא שאתם מזמינים הסעה בכמות מספקת ונמנעים מהזמנת כלי רכב גדול מדי, וגם מוודאים שאתם מגיעים ברכבים קטנים יותר שקל להם להתנייד באזורים הצפופים של ירושלים. מדי שנה אנחנו מסיעים אלפי תלמידים, חיילים ועובדים בשירות הביטחון, עובדי חברות מכל הסוגים וכל מי שצריך שירותי הסעה לטיולים בירושלים.

שירותי הסעות של כנפי יונה בירושלים

חברת כנפי יונה היא חברת הסעות מובילה בארץ הפועלת לספק לכל תייר, תלמיד, חייל או עובד את ההסעות שהוא צריך לכל יעד בארץ. משרדי החברה נמצאים בירושלים ואנחנו מספקים הרבה שירותי הסעות בתוך העיר, אך שירותינו מתפרסים גם מחוץ לעיר הבירה. אנחנו מספקים רכבים במגוון גדלים שהם חדשניים ובעלי מערכות מתקדמות ביותר, כיסאות נוחים מאוד וסטנדרט בטיחות גבוה. הנהגים שלנו מנוסים ובעלי שנים רבות של ידע בנהיגה בכבישי ישראל בכלל וכבישי ירושלים בפרט, ובזכותם הנסיעה שלכם לכל יעד שתבחרו תהיה נוחה, נעימה ובטוחה.

סיכום

ירושלים עלולה להיות צפופה ועמוסה בכלי רכב, בייחוד באזורים פופולריים כמו הכותל, העיר העתיקה, עיר דוד ועוד, ולשם כך אתם יכולים להיעזר בשירותים של חברת כנפי יונה כדי להגיע ליעד שלכם. החברה מספקת מיניבוסים חדשניים ונוחים לכל סוגי הקבוצות – חיילים ושוטרים, עובדי חברות פרטיות או ציבוריות, תלמידים, תיירים ועוד, כדי שהנסיעה תהיה נעימה ובטוחה. מוזמנים לשכור את שירותינו לנסיעה הבאה שלכם, כדי שתהיה נסיעה מוצלחת ובטוחה אל היעד שלכם.

רוצים לנסוע איתנו?

מלאו עכשיו את הפרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

חברת הסעות כנפי יונה

להצעת מחיר השאירו פרטים

חברת הסעות כנפי יונה

עד 20% הנחה לשרותי ההסעות