כנפי יונה - חברת הסעות בירושלים

הסעות לכותל בר מצווה

חגיגת בר מצווה בכותל מתחילה בדרך בטוחה, מהירה ונעימה של שירות הסעות מקצועי שייקח אתכם עד למחוז חפצכם. הנהגים המנוסים של חברת כנפי יונה יאפשרו לכם לחגוג מבלי לדאוג לכלום ומביאים איתם ניסיון, מקצועיות ושירות בסטנדרטים הגבוהים ביותר. תוכלו לבחור בין מספר פתרונות תחבורה שונים ובכל מצב תקבלו את הכלים המתקדמים, החדשים והבטוחים ביותר. בכל שאלה, תהייה או התלבטות אתם מוזמנים לפנות ולהתייעץ. נשמח לסייע בתכנון יום החגיגות ולהעמיד לשירותכם את כל פתרונות התחבורה המתקדמים של כנפי יונה.

שירות הסעות לבר מצווה של חברת הסעות כנפי יונה

אמרתם הסעות בירושלים – אמרתם כנפי יונה, וכשמדובר בהסעות לאירוע בר מצווה, אנחנו כאן כדי להביא אתכם לאן שאתם צריכים במהירות, בבטחה ובלא מעט יוקרה. אנו מציעים הסעות ושירותי תחבורה לכל סוגי הקבוצות – אירועים גדולים במספר אוטובוסים וכלי רכב, הסעות למספר מצומצם של נוסעים, הכוונה וייעוץ לקראת היום הגדול ובעיקר הרבה שקט נפשי.

הסעות לאירועים בר מצווה ובת מצווה של כנפי יונה

חגיגת בר מצווה או בת מצווה בירושלים היא דבר שצריך לתכנן מראש. זה לא משנה אם מדובר בקבוצה קטנה של עשרה אנשים או בקבוצות גדולות של מאה אנשים ומעלה – צריך לזכור שהניידות בעיר היא לא תמיד משימה פשוטה ואם תחליטו לעשות זאת בעצמכם אתם צפויים לבזבז לא מעט זמן יקר, כסף ואנרגייה שעדיף לשמור לחגיגות עצמן. אין צורך לחפש חנייה, להסתבך עם דרכי גישה לנקודות המסובכות ולעמוד שעות בפקקים. הנהגים המנוסים של כנפי יונה יעשו הכול בשבילכם – יגיעו בזמן לנקודה שתקבעו מראש, ייקחו אתכם במהירות ובבטחה לאן שאתם צריכים ויישארו צמודים אליכם לכל אורך היום במקרה הצורך. חוגגים אירועי בר ובת מצווה בכותל ובעיר עם כנפי יונה נהנים מנוחות, ניידות ויחס אישי ומתמקדים מאה אחוז בחגיגות.

הסעות לבר מצווה בכל דרך שתבחרו

אם תבחרו בחברת הסעות מקצועית, תבחרו בחברה שתדע להתאים לכם את האפשרות המדויקת לקראת היום הגדול שלכם וכאן בכנפי יונה תוכלו לעשות את הבחירה המושלמת. חברת כנפי יונה מציעה הסעות לבר באוטובוסים במספר גדלים. לקבוצות הגדולות ביותר תוכלו לבחור באוטובוס 60 מקומות – הפתרון הנוח והמשתלם ביותר. לשירותכם עומדים גם אוטובוס 54 מקומות שמתאים לנסיעה בתוך העיר וגם מחוצה לה. אפשרות נוספת היא מידיבוס 40 מקומות והוא פתרון הביניים המושלם כשאין צורך באוטובוס גדול וגם לא בשני מיניבוסים. כל האוטובוסים של כנפי יונה הם יוקרתיים ותמצאו בהם מקומות ישיבה נוחים ומרווחים כשאנו מקפידים תמיד על ניקיון ועל תחזוקה ברמה הגבוהה ביותר.

 

מיניבוס לילדים

לקבוצות קטנות של עד 20 איש תוכלו לבחור באחד מהמיניבוסים של חברת כנפי יונה. אפשר לבחור באחת משלוש אפשרויות – 14, 16 ו-20 מקומות ישיבה. מיניבוסים מרווחים, נוחים, חדישים ובטיחותיים. הפתרון המושלם למשפחות קטנות שרוצות להגיע לכותל או לנקודות אחרות בעיר וקבוצות של ילדים ונוער באירועי מצווה לשינוע מהיר מנקודה לנקודה.

לסיכום

כנפי יונה היא חברת ההיסעים המובילה בירושלים ובישראל. כאן תמצאו את הנהגים המיומנים, המנוסים והאדיבים ביותר ותיהנו מנסיעה בכלי תחבורה חדישים לגמרי ברמת תחזוקה גבוהה בלי פשרות על הבטיחות שלכם. במשרדי החברה תמצאו מענה וזמינות על בסיס קבוע, החל בשלב ההזמנה ותכנון הנסיעות וכלה ביום האירוע עצמו שבו נעמוד לרשותכם בכל שלב ונדאג שאתם והאורחים מקבלים את כל מה שאתם צריכים ובעיקר מגיעים בזמן לכל מקום אליו אתם צריכים להגיע. נסיעה עצמית בתוך ירושלים באירוע הבר מצווה? ממש לא. אל תתפשרו ביום הגדול שלכם ותנו לנהגים של חברת כנפי יונה, החברה הוותיקה והמובילה להיסעים בישראל לדאוג שתגיעו לאן שאתם צריכים בזמן.

 

 

רוצים לנסוע איתנו?

מלאו עכשיו את הפרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

חברת הסעות כנפי יונה

להצעת מחיר השאירו פרטים

חברת הסעות כנפי יונה

עד 20% הנחה לשרותי ההסעות